Michal Prager

Pirátský radní MČ Praha 14 pro sociální věci a zdravotnictví.
  • Počet článků 43
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1495x

Michal Prager

Vídní na vozíku

Koncem června jsem měl možnost si na vlastní kolečka vyzkoušet pohyb rakouskou metropolí. Zúčastnil jsem se totiž jednání pracovní skupiny Barier-free City for All a při té příležitosti jsem zjistil, že Vídeň je ukázkovým příkladem tohoto hesla.

26.7.2011 v 15:07 | Karma: 12,33 | Přečteno: 951x | Diskuse| Cestování

Michal Prager

Barcelona vers. Kodaň

Kdyby se tento duel konal ve fotbale, zřejmě by měl jasného favorita v podobě Katalánského klubu. Toto srovnání se však týká přístupnosti daných měst z pohledu člověka pohybujícího se na vozíku. V obou městech jsem strávil 3 dny na konferencích týkajících se bezbariérovosti evropských měst. Jak si v této oblasti stojí?

4.8.2010 v 11:11 | Karma: 8,98 | Přečteno: 950x | Diskuse| Cestování

Michal Prager

Svoboda pohybu aneb jak se na nás podepsala KSČ

Při své služební cestě do Norimberku jsem se setkal s naprosto přístupným městem, kde se všichni lidé mohou svobodně pohybovat, lidi s různým postižením nevyjímaje. Při diskuzi s dalšími experty na přístupnost z různých míst Evropy jsem zjistil, jak hluboko se na nás podepsal minulý režim v samotném smýšlení o přístupnosti prostředí.

25.9.2009 v 18:41 | Karma: 34,66 | Přečteno: 3639x | Diskuse| Cestování

Michal Prager

Helsinki vzorem přístupné MHD

V březnu loňského roku jsem se zúčastnil stáže ve Finsku v organizaci Kynnys, jež pomáhá osobám se zdravotním postižením při integraci do života. Jakožto vozíčkář jsem mohl pozorovat fungování jiné organizace a tamější možnosti dopravování prostředky MHD s těmi tuzemskými.

24.7.2009 v 22:26 | Karma: 15,74 | Přečteno: 1077x | Diskuse| Ostatní